ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

ریل سوخت نیسان سی ان جی

ریل سوخت نیسان سی ان جی یکی از بهترین ریل سوخت است که امروزه به خاطر کیفیت و مزایای عالی که برای خودروها دارد جایگزین ریل سوخت های قدیمی شده است. ریل سوخت نیسان سی ان جی بسیار با کیفیت، بی صدا و با شتاب بالایی کار می کند. 

ریل سوخت نیسان سی ان جی جایگزین سوخت های قدیمی

ریل سوخت نیسان سی ان جی به طور کلی در رابطه با عملکرد یک خودروی بنزینی با گاز مایع به عنوان سوخت دوم مورد بحث قرار می گیرد، اما اختراع به این دو سوخت محدود نمی شود.

به ویژه از نظر اقتصادی مطلوب است که فقط یک مجموعه انژکتور سوخت برای دو سوخت وجود داشته باشد و این مشکل را ایجاد می کند که باید راهی برای جداسازی دو سوخت وجود داشته باشد و همچنین امکان تغییر زمان تزریق برای اطمینان از اینکه مقدار صحیح سوخت با سوخت های جایگزین وارد موتور می شود. اگر بنزین و LPG را مورد بررسی قرار دهیم، می توان به این نکته اشاره کرد که بر اساس وزن سنجی، پروپان که جزء غالب در LPG است حاوی 6٪ انرژی بیشتر از بنزین است در حالی که بر اساس حجمی بنزین حاوی 35٪ انرژی بیشتر از پروپان است. به این دلایل لازم است که دو سوخت در آرایش موتور دوگانه سوز در فشارهای مختلف و حتی زمان های تزریق متفاوت مورد استفاده قرار گیرند. در چنین سیستمی به عنوان مثال بنزین ممکن است با 250 کیلو پاسکال به موتور عرضه شود در حالی که LPG ممکن است در محدوده فشار 500 تا 2000 کیلو پاسکال به موتور عرضه شود.

یکی دیگر از مشکلات سیستم های تزریق سوخت که این ریل سوخت نیسان  cng kit می تواند آن را حل کند، مشکل گرم شدن انژکتورها و در نتیجه تبخیر شدن در انژکتور قبل از تزریق است.ریل سوخت نیسان  cng kitترتیبی را فراهم می کند که به موجب آن موتور را می توان کنترل کرد و یک ترتیب کنترلی برای موتور خودرو فراهم می کند.

بنابراین به صورت کلی می توان گفت که این نوع سوخت در یک آرایش تزریق سوخت دوگانه برای یک موتور احتراق داخلی قرار دارد که شامل یک ریل سوخت منفرد است که سوخت اول یا دوم را به حداقل یک انژکتور برای تزریق سوخت به منیفولد ورودی موتور می رساند. یک واحد کنترل اول که بر روی پارامترهای موتور و پارامترهای تقاضا برای سوخت اول عمل می کند تا زمان انژکتور را برای اولین سوخت تعیین کند و یک واحد کنترل دوم برای تبدیل زمان انژکتور برای سوخت اول به زمان انژکتور برای سوخت دوم بسته به ویژگی های عرضه سوخت دارد.

قیمت ریل سوخت نیسان  cng kit  

قیمت ریل سوخت نیسان  cng kit  بستگی به مواد به کار رفته در تولید، نوع خودرو و ... دارد. برای اطلاع یافتن از قیمت ریل سوخت نیسان  cng kit  می توانید به بخش فروش فروشگاه مراجعه نمایید و سپس اقدام به خرید نمایید. تمامی محصولات با قیمت کارخانه و با کیفیت عالی به فروش می رسد.

خرید ریل سوخت جایگزین نیسان سی ان جی

ریل سوخت نیسان  cng kit در بازار به قیمت های مختلفی فروخته می شود که مسلما همه آنها از کیفیت کافی برخوردار نیستند. اگر به دنبال ریل سوخت جایگزین نیسان سی ان جی با کیفیت و به قیمت کارخانه هستید می توانید از طریق ثبت سفارش خود اقدام به خرید نمایید. برای خرید می توانید به بخش فروش محصولات مراجعه نمایید و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. هدف ما ارائه بهترین محصولات برای شما مشتریان عزیز می باشد. پس با خیال راحت خرید خود را انجام دهید و در مدت زمان کمی آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.


دسته‌بندی