ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

درجه گاز cng

به خاطر افزایش یافتن قیمت بنزین، اکثر شرکت های تولید کننده خوردوها، به سمت گاز رو آورده اند. یکی از گازهایی که امروزه در خودروها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد گاز cng است. قیمت گاز cng نسبت به بنزین و سایر آلاینده ها ارزان تر می باشد. شما می توانید برای خرید این محصول به فروشگاه آنلاین ما مراجعه نمایید.

مشخصات درجه گاز cng

درجه گاز cng یک دستگاه کنترلی است که فشار تعریف شده یک سیستم را با قطع جریان گاز یا مایع در زمان رسیدن به فشار تعیین شده، حفظ می کند. تنظیم کننده های فشار در انواع و پیکربندی های مختلفی وجود دارند و کنترل را در کاربردهای مختلف در فرآوری نفت و گاز فراهم می کنند.

درجه گاز cng

 درجه گاز cng مستقیم یا پایلوت

درجه گاز cng با کارکرد مستقیم که به آن درجه گاز cng خود کار نیز گفته می شود، ساده ترین نوع است. در یک درجه گاز cng مستقیم، تنظیمات بر روی خود درجه گاز cng انجام می شود تا روی یک پایلوت متصل. اجزای ضروری که یک درجه گاز مستقیم را تشکیل می دهند عبارتند از یک دوشاخه، یک دیافراگم و یک فنر. این درجه گازها مستقیماً به تغییرات فشار خروجی پاسخ می دهند و جریان به نقطه تنظیم فشار تنظیم می شود. موقعیت دوشاخه در یک رگولاتور مستقیماً تحت تأثیر هرگونه تغییر در فشار خروجی قرار می گیرد.

یک رگولاتور یا شیر کنترلی که توسط پایلوت کار می‌کند، دارای طراحی مشابه و اجزای مشابه یک درجه گاز cng مستقیم با اضافه کردن یک پیلوت متصل است. درجه گازی که به صورت پایلوت کار می‌کند، به تغییرات شرایط واکنش نشان می‌دهد. باید دانست که درجه گازهای cng پایلوت در کاربردهایی که سرعت جریان بالایی دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

هنگام انتخاب درجه گاز cngچه عواملی را باید در نظر بگیرم؟

مانند اکثر قطعات تجهیزات پردازش گاز شما، هنگام انتخاب بهترین درجه گاز cng برای عملکرد خود باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. برخی از این عوامل عبارتند از فشار بالادست، فشار پایین دست مورد نظر، محدوده دما و نوع سیال.

فشار - فشار بالادست (فشار ورودی) و فشار پایین دست (فشار خروجی) هر دو مهم هستند که هنگام انتخاب درجه گاز cng خود به خاطر داشته باشید. فشار خروجی شما به شما کمک می کند تا نیازهای خود را برای فنرها، رتبه بندی فشار بدنه، رتبه بندی خروجی بدنه، رتبه و اندازه روزنه و اندازه خود درجه گاز cng تعیین کنید.

دما- در حالی که به اندازه محدوده فشار شما مهم نیست، محدوده دمایی برنامه شما می تواند در انتخاب بهترین گزینه تنظیم کننده برای عملکرد شما نقش داشته باشد. به عنوان مثال، دمای بالاتر ممکن است شما را ملزم به انتخاب یک تنظیم کننده با مواد فولادی ضد زنگ داشته باشد.

نوع سیال: در نهایت، سیال باید در هنگام انتخاب درجه گاز cng در نظر گرفته شود. این که برنامه شما مایع، گاز یا بخار باشد، بر فرمول اندازه‌گیری مناسب تنظیم کننده شما تأثیر می‌گذارد. همچنین مهم است که ترکیب شیمیایی سیال فرآیند را در نظر داشته باشید تا مطمئن شوید که مواد برای جابجایی سیال کافی هستند.

تعمیر و سرویس درجه گازcng

هنگام انجام سرویس یا تعمیر سیلندرها، شیرهای CNG نیز باید مراحل خاصی را رعایت کرد. قبل از تعمیر این قطعات، تکنسین ها باید همیشه به یاد داشته باشند که شیر یک چهارم چرخش را ببندند تا جریان گاز به باقی مانده سیستم سوخت فشار قوی قطع شود. در صورت لزوم، آنها همچنین باید از روش تخلیه سوخت مشخص شده توسط سازنده برای تخلیه کامل سیلندر(های) آسیب دیده استفاده کنند.

بسته به اینکه سیستم سوخت فشار قوی CNG دارای پورت تخلیه یا شیر تخلیه باشد یا خیر، دو نوع روش مختلف کاهش فشار سیستم وجود دارد. در مواردی که دریچه تخلیه سوخت یا شیر تخلیه وجود دارد، تکنسین ها باید ابتدا دریچه های سیلندر را ببندند یا شیرهای برقی سیلندر را قبل از کاهش فشار جدا کنند، بنابراین از جریان گاز از سیلندرها به بقیه سیستم سوخت CNG جلوگیری شود. سپس، آنها باید از دریچه تخلیه یا شیر تخلیه برای کاهش فشار باقیمانده سیستم سوخت فشار بالا استفاده کنند.

برای خودروهایی که دریچه تخلیه سوخت یا شیر تخلیه ندارند، روش معمول کاهش فشار با بستن دریچه ‌های سیلندر یا جدا کردن سوپاپ ‌های برقی سیلندر شروع می‌شود، و سپس فرآیند کاهش انجام می‌شود که معمولاً برای کاهش فشار بخش‌ هایی از آن استفاده می‌شود.

خرید درجه گاز cng

قیمت درجه گاز cng با توجه به عملکرد و کیفیت کارایی آن به صرفه است. شما می توانید برای خرید این محصول وارد فروشگاه آنلاین خدمات سی ان جی بیرجند شوید. اینجا جایی است که بهترین محصولات با قیمت ارزان ارائه می گردد. ما را انتخاب کنید تا بهتین ها را سهم خود کنید.

دسته‌بندی