قوانین و مقررات

تلفن تماس:  02191693446 (پاسخ گویی از ساعت 15 الی 22)

 روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش های ثبت شده در طول سه روز از روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند. سی‌ان‌جی کیت به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش گذاری می دهد.

– سی‌ان‌جی کیت همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سی‌ان‌جی کیت محفوظ است و یا مشتری می تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری قبل از ثبت نهایی خرید، مبلغ پرداخت شده در آخر وقت روز پنجشنبه برای مشتریان عزیز واریز می شود.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

– امکان پرداخت در محل هم اکنون فقط برای سفارش های شهر بیرجند ممکن می باشد و سفارش های سایر استان ها ملزم به پرداخت وجه کالا قبل از ارسال آن می باشد.

– کلیه کالاهای سی ان جی و ال پی جی نو دارای یک هفته مهلت تست بوده و مشتریان تنها 7 روز پس از دریافت کالای خود امکان استفاده از مهلت تست را دارند و در صورت هرگونه مشکل در محصول خریداری شده می توانند از ضمانت آن استفاده کنند و محصول را جهت تعویض و دریافت نمونه جایگزین به فروشگاه استرداد دهد پس از گذشت مهلت داده شده فروشگاه هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و جهت ضمانت و گارانتی با شرکت تولید کننده باید ارتباط بگیرد.

_ کلیه کالاهای استوک سی‌ان‌جی و ال پی جی قبل از ارسال تست شده و روی خودرو درحال کار بوده‌اند و سپس برای مشتریان عزیز ارسال می‌گردد دارای ضمانت نمی باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل فروشگاه هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

_ هزینه ارسال خریدهای بالاتر از ۴۰۰ هزار تومان به استثنای مخازن، مایعات و مکمل های روغنی به عهده فروشگاه می باشد.

– هزینه ارسال کالا در حال حاضر برای خرید های کمتر از ۴۰۰ هزار تومان بر عهده خریدار بوده و پس از دریافت کالا می بایست به تیپاکس یا پست پرداخت شود.

مسولیت ارسال کالا به هر نقطه از ایران به عهده خریدار می باشد و نحوه ارسال هم به سفارش خریدار توسط اداره پست، تیپاکس و … تعیین می گردد. در هنگام تحویل بسته حتما در حضور مامور پست یا تیپاکس بسته را باز کرده و از سلامت کالا مطمئن شوید. در صورت وجود شکستگی یا آسیب دیدگی بسته را در همان موقع تحویل مامور پست دهید تا برای دریافت خسارت و بیمه اقدام شود.