ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

پرکن و قاب پرکن cng

خرید پر کن و قاب پر کن 

امروز قرار است که درباره ی شیر پر کن گاز سی ان جی با یک دیگر صحبت کنیم چنان چه مایل هستید بیش تر در این باره بدانید با ما همراه باشید.  چنان چه خودروی شما گاز سوز است قطعا تا به حال چندین بار نام شیر پر کن را شنیده اید. باید خدمتتان عرض کنیم که شیر پر کن یک قطعه کوچک است که در مخزن گاز ماشین هایی که گاز سوز هستند یا همان بخش خارجی باک نصب می شود و همان گونه از نام آن می توان حدس زد به کمک آن گاز سی ان جی وارد می شود. لازم به ذکر است که این شیر نیز از قطعات گوناگون و مختلفی تشکیل شده است که یکی از این قطعات اورینگ پر کن است. این بخش از شیر پر کن نیز بسیار مهم است و اگر پاره و یا خراب شود و شما دیر متوجه ی این مشکل شوید می تواند کل سیستم مکانیکی را خراب کند و حتی دردسر ساز شود. 

اورینگ پر کن cng

در بخش قبل درباره ی شیر پرکن و اهمیت آن با یک دیگر صحبت کردیم و در این بخش به اورینگ پر کن می پردازیم. شایان به ذکر است که اورینگ یک نوار لاستیکی گرد است که شباهت زیادی به واشر دارد و دقیقا همان کار واشر را انجام می دهد اما خب از آن جایی که کیفیت و جنس آن بهتر است عمل کردی بهتر از واشر دارد تا در دمای بالای خودرو و یا فشار بالا نیز پاره نشود. اورینگ در بیرونی ترین قسمت جای دارد تا از نشتی های گاز به داخل مخزن و نشتی گاز به فضای بیرونی جلوگیری کند. باید به این نکته اشاره کنیم که در هر پرکت از دو اورینگ با اندازه و قطر های مختلف استفاده می شود اما خب کاربرد هر دو اورینگ یکی است و از نشتی جلوگیری می کنند. 

دلیل اهمیت این قطعه چیست 

قطعا تا به این جا متوجه ی اهمیت این قطعه شده اید و می دانید که این قطعه چه نقش مهمی در سیستم خودرو های گاز سوز دارد. اگر این قطعه در خودرو وجود نداشته باشد و با این که خراب شود گاز بیش تری وارد مخزن می شود و این گونه به سیستم خودرو آسیب وارد می شود.  علاوه بر این ها اگر این قطعا معیوب شود فرآیند جلوگیری از نشتی گاز به درستی انجام نمی شود و این گونه گاز داخل مخزن خیلی فوری تمام می شود و قطعا در کابین خودرو بوی گاز را احساس می کنید پس حتما باید هر از چند گاهی خودرو خود را سرویس کنید تا تعمیر کار تمام سیستم خودرو را جک کند و اگر مشکلی وجود داشت آن را حل کند. یادتان باشد که تعمیر و سرویس به موقع می تواند شما را از خسارات میلیونی و حتی خطرات جانی حفظ کند پس به هیچ عنوان در خرید یک پر کن با کیفیت و سرویس آن کوتاهی  نکنید.

دسته‌بندی