ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

ریل سوخت تیبا سی ان جی

ریل سوخت تیبا سی ان جی ساخت کشور ایران می باشد و نسبت به مدل های قدیمی از کارایی و قابلیت هایی بهتری برخوردار است. ریل سوخت تیبا cng kit بدون صدا می باشد و دارای شتاب بالایی است. این ریل دارای کیفیت عالی است و می توان جایگزین ریل های قدیمی شود. ریل سوخت جایگزین تیبا سی ان جی دارای مصرف کم می باشد. بنابراین می توایند با خیال راحت از آن استفاده نمایید. ریل سوخت تیبا سی ان جی برای خودروهای گازسوز از جمله سمند مناسب می باشد.

ریل سوخت تیبا  CNG kit

CNG از تنظیم کننده فشار به انژکتور ها منتقل می شود. ریل سوخت یک کانال توزیع کننده انژکتورهای CNG عمل می کند. ممکن است مجهز به سنسورهای فشار و دما یکپارچه یا سنسور فشار مستقل بسته به کاربرد مورد نیاز باشد. SQT راه حل های متنوعی برای مونتاژ ریل سوخت دارد، از ریل سوخت اکسترود شده تا ریل سوخت ریخته گری شده، به پروفایل های بسته بندی روی موتور بستگی دارد تا انواع مختلف انژکتور سوخت جایگزین (فید بالا و انژکتورهای تغذیه جانبی) را در خود جای دهد.

ریل سوخت جایگزین تیبا سی ان جی در حال حاضر به عنوان یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای بنزین مورد توجه قرار گرفته است و ما انتظار داریم که تقاضا برای آن در آینده افزایش یابد. فناوری ‌هایی که ما طی سال‌ های متمادی در توسعه محصولات برای سیستم‌ های گازی پرورش داده‌ایم، اکنون برای توسعه محصولات خودروهای گاز پاک استفاده می‌شوند.

ریل سوخت ما با طراحی نوآورانه ارائه می شود. ریل سوخت تیبا cng kit از نظر اندازه کوچکتر است و از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است که برای خودروها مناسب است.

ریل سوخت تیبا  cng kit برای دستیابی به عملکرد بالا و کار طولانی مدت بدون خرابی، چندین آزمایش را پشت سر گذاشته است. هر ریل سوخت کالیبره شده و آماده نصب در خودرو است.

ریل سوخت تیبا  cng kitساخته شده از آلومینیوم برای دستیابی به مقاومت های محیطی، سوخت و خوردگی عالی. شکل بهینه شده برای دستیابی به سبکی و مقاومت در برابر فشارهای بالا است.

قیمت ریل سوخت تیبا سی ان جی

قیمت ریل سوخت تیبا سی ان جی به عواملی مانند نوع ریل، تولیدکننده آن و .... بستگی دارد. برای اطلاع یافتن از قیمت ریل سوخت تیبا  cng kit می توانید یه بخش فروش مراجعه نمایید تا با دانستن قیمت اقدام به خرید نمایید.

سفارش ریل سوخت تیبا  CNG kit به صورت آنلاین

در بازار انواع ریل سوخت تیبا  CNG kitوجود دارد اما همه آنها از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار نیستند. برخی از آنها تقلبی هستند و از کیفیت پایینی برخوردار هستند. برخی از آنها گران هستند. اگر می خواهید ریل سوخت تیبا CNG kit هم کیفیت عالی داشته باشد و هم از قیما مناسبی برخوردار باشد می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید. به هر میزان که شما بخواهید ما می توانیم برای شما مشتریان عزیز آماده کنیم. مطئن باشید که بهترین ها را برای شما عرضه می کنیم.

خرید ریل سوخت تیبا سی ان جی

اگر به دنبال ریل سوخت تیبا سی ان جی با کیفیت و با قیمت استثنایی هستید می توانید از طریق آنلاین به فروشگاه اینترنتی ما سر بزنید. اینجا جایی است که شما می توانید بهترین محصولات با بهترین قیمت را دریافت نمایید.

دسته‌بندی