در این مقاله با معرفی شناخته شده ترین خودروهای کره ای در خدمتتان هستیم لطفا برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

هیوندای اکسنت

هیوندای اکسنت یک خودروی سواری کوچک است که توسط شرکت هیوندای موتور تولید می شود. این خودرو در سال 1994 معرفی شد و در حال حاضر در نسل پنجم خود به بازار عرضه می شود. از جمله ویژگی های اصلی  هیوندای اکسنت می توان به طراحی جذاب، قابل اعتماد بودن، صرفه جویی در سوخت و قابل دسترس بودن قطعات یدکی اشاره کرد. هم چنین این خودرو دارای فضای داخلی بزرگ و راحت است که برای چهار نفر مناسب است.

 از امکانات داخل این خودرو می توانیم به سامانه صوتی، سامانه ناوبری، دوربین عقب، سقف پانوراما و فضای بار آن اشاره کنیم . هيونداي اكسنت به خاطر امکانات فوق العاده و کیفیت بسیار بالایی که دارد در کنار بهترین خودرو های دنیا دیده می شود . در زمینه امنیت، هيونداي اكسنت دارای سیستم هایی مانند سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز ضد قفل و هشدار تصادف است. به طور کلی، هيونداي اكسنت یک خودرو بسیار مناسب و عالی است.

بک کیا پیکانتو 

بک کیا پیکانتو یک خودرو کره ای که از سال ۲۰۱۲ وارد ایران شد و هم‌ چنان طرفداران خاص خود را دارد و به عنوان یک خودروی به صرفه شناخته می شود.  پیکانتو خودرویی با ۱۸۵ اسب بخار و ۱۷۵ کیلو متر بر ساعت سرعت دارد و مصرف سوخت آن نیز فقط ۵.۶ لیتر است. هم چنین دارای دو نوع جعبه دنده، دستی و اتوماتیک می باشد. قابل ذکر است که پیکانتو به عنوان یک خودرو ساده و قابل اعتماد شناخته می شود.

 این خودرو دارای امکاناتی هم چون  کروز کنترل،  کنترل پایداری، کنترل ایستایی در سربالایی، توزیع نیرو ترمز،  ترمز کمکی،  ترمز ضد قفل، دی لایت، اتو لایت چراغ مه شکن جلو و عقب،  سانروف و غیره است. هم چنین پشت صندلی های راننده و همراه قابل تغیر است که به راحتی محفظه بار را تبدیل به یک فضای بزرگتر می کند. بک کیا پیکانتو در بازار ایران با قیمت مناسب و عمل کرد خوب به فروش می رسد. علاوه بر این  قطعات یدکی آن نیز به راحتی در بازار موجود است.

خودرو های کره ای

کیا اسپورتیج 

خودرو کیا اسپورتیج یک SUV کوچک است که توسط شرکت کیا موتورز تولید شده است. این خودرو در سال ۲۰۰۴ معرفی شد و در حال حاضر در نسل دوم خود به بازار عرضه می شود. این خودرو نیز به خاطر امکاناتی که دارد خیلی در میان نسل جوان محبوب است. هم چنین داشتن فضای داخلی بزرگ و رانندگی راحت از ویژگی های بارز این خودرو است. اسپورتیج با موتور های بنزینی ۱٫۶ لیتر، ۲٫۰ لیتر و ۲٫۴ لیتر عرضه می شود؛ سرعت این ماشین ۱۸۰ کیلو متر بر ساعت است و قدرت آن نیز ۱۷۶ اسب بخار است. 

امکانات داخل خودرو نظیر سامانه صوتی، سامانه نقشه برداری، سامانه پارکینگ، سامانه کنترل سرعت و غیره است .از دیگر امکانات آن نیز می توانیم به سنسور فشار باد تایر، ترمز کمکی، کروز کنترل و سنسور عقب اشاره کنیم. در کل، خودرو کیا اسپورتیج یک SUV جذاب و پویا با قابلیت های بسیار عالی است که به راحتی می تواند نظر هر خریدار را جلب کند.

سراتو کوپه 

سراتو کوپه نیز یکی دیگر از خودرو های کره ای است که عاشق های زیادی دارد.  این خودرو نه چندان دور کیفیت بسیار بالا و قابل توجهی دارد بلکه ظاهر بسیار شیکی دارد.علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که امکانات داخلی این خودرو به حدی زیاد است که می تواند فکر هر فردی را ساعت ها به خود مشغول کند. این خودرو نیز دارای کنترل کشش،ترمز ضد قفل، دوربین عقب  و غیره است و قطعا می تواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را برطرف کند. 

هیوندا النترا 

قطعا نیازی نیست که از محبوبیت خودرو ی هیوندا بین ایرانی ها حرفی بزنیم زیرا این خودرو بسیار محبوب است و بازار بسیار داغی در ایران دارد. لازم به ذکر است که نسل سوم النترا با نام اوانته در کرمان موتور مونتاژ شده است و طراحی بسیار فوق العاده ای دارد. این خودرو استهلاک بسیار پایینی دارد. حداکثر سرعت این خودرو لاکچری ۲۰۵  کیلو متر بر ساعت و قدرت آن نیز ۱۵۳ اسب بخار است و مصرف سوخت آن ۷.۵ لیتر است.  دوربین عقب، سیستم صوتی عالی، سنسور فشار باد تایر ها، رادار نقطه کور، سنسور باران، کروز کنترل و کنترل ایستایی در سربالایی از جمله امکانات این خودرو است.

خودرو های کره ای

سانتافه 

سانتافه نیز یک خودروی با کیفیت کره ای است که از سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ وارد بازار های ایران شد و قطعا می تواند برای افرادی که ساعات زیادی از روز را در ترافیک هستند و یا این که دائم در جاده هستند باشد.  این خودرو بسیار جا دار و عالی است و قطعا می تواند جز یکی از بهترین خودرو های کره ای موجود در ایران شناخته شود. از ویژگی های این خودرو می توانیم به آینه عقب الکتروکرومیک، چراغ خوش آمد گویی و هم چنین بدرقه، ترمز کمکی،  ایزوفیکس صندلی،  ترمز ضد قفل ، کنترل کشش، کنترل پایداری، کنترل ایستایی در سربالایی،  کروز کنترل،  کنترل سرعت در سرازیری و غیره اشاره کنیم. 

سوناتا 

خودرو سوناتا یک خودروی سدان متوسط با طراحی زیبا و مدرن است که توسط شرکت هیوندای تولید می‌شود. این خودرو در سال 1985 معرفی شد و از آن زمان به بعد به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای هیوندای تبدیل شده است. سوناتا در دسته خودروهای سدان متوسط قرار دارد و با رقبای خود از جمله تویوتا کمری، هوندا آکورد و نیسان التیما رقابت می‌کند. این خودرو با دارا بودن فضای داخلی بزرگ، صندلی‌های راحت، سامانه صوتی بالاترین کلاس و قابل استفاده بودن فضای بارگیری، جذاب برای خانواده‌ها و افراد با سبک زندگی فعال است.

 سوناتا با داشتن سامانه‌های امنیتی پیشرفته مانند سامانه هشدار تصادف، سامانه تشخیص خستگی راننده و سامانه تشخیص نقطه کور، به عنوان یک خودرو امن شناخته می‌شود. با قابل دسترس بودن در نسخه‌های مختلف سوناتا به عنوان گزینه‌ای مناسب برای افراد با سبک زندگی و نظام زمان بتدی مختلف است.